DOLAR 28,9176 0.05%
EURO 31,2777 -0.6%
ALTIN 1.887,21-1,90
BITCOIN 11919443,90%
İstanbul

HAFİF YAĞMUR

02:00

YATSI'YA KALAN SÜRE

2024 Ford F-150 ön izleme

2024 Ford F-150 ön izleme

ABONE OL
Ekim 1, 2023 10:47
2024 Ford F-150 ön izleme
0

BEĞENDİM

ABONE OL

F-150, Chevrolet Silverado 1500, GMC Sierra 1500, Ram 1500 ve Toyota Tundra ile savaşan tam boyutlu bir kamyonettir.

2024 Ford F-150, sektördeki en çeşitli ürün yelpazesine sahip, bugün yollardaki en yetenekli kamyonlardan biridir. Temel iş kamyonundan lüks kamyona veya arazi çöl koşucusuna kadar her ev için garaj alanı ve bütçeye uygun bir F-150 mevcuttur. F-150 halihazırda TCC’nin en yüksek puan alan gazla çalışan kamyonetidir ve en yeni özellikler veya geliştirilmiş yakıt ekonomisi derecelendirmeleri, bu yıl puanını daha da yükseltebilir. ( Arabaları nasıl derecelendirdiğimiz hakkında daha fazla bilgi edinin .)

Makul bir miktar. 2024 F-150, revize edilmiş tasarımı, daha standart içeriği, daha güçlü bir temel motoru ve hayatı kolaylaştıracak yeni hileleriyle otomobil üreticisinin en çok satan ürününe hafif bir yenileme getiriyor. Raptor R modeli de daha fazla güce kavuşuyor. 

Ford, F-150’yi hâlâ 5,5-, 6,5- veya 8 ft’lik yatak seçenekleriyle normal, uzatılmış veya mürettebat kabini olarak sunuyor. Tıpkı Baskin Robbins gibi, sadece zevkinizi (ve bu durumda kullanım durumunuzu) seçin. Donanım yelpazesi artık XL, XLT, Lariat, Tremor, King Ranch, Platinum, Platinum Plus, Raptor ve Raptor R’yi içeriyor. Limited modelinin yerini yeni Platinum Plus aldı.

F-150’nin alüminyum gövdesi ve yüksek mukavemetli çelik çerçevesi değişmedi ancak yeni farlar, arka lambalar ve ızgaralar derin bir görsel değişiklik sağlıyor. Tam genişlikte ızgara, kamyonun daha sağlam ve daha geniş görünmesini sağlar. Güncellenen jant tasarımlarından bazıları daha karmaşık ve Ford, Ram’dan notlar aldı ve ızgaralardaki dokulu yüzeylerle detaylandırma çalışmalarına odaklandı. F-150 hala Chevy Silverado ve GMC Sierra’ya göre dışarıdan daha ulaşılabilir ve daha az korkutucu geliyor ancak Ram kadar şık değil. 

İç kısımda, özellikle Platinum ve Platinum Plus modellerindeki bazı malzemeler, dokunulabilecek kadar sıcak veya soğuk olan gerçek ahşap ve metal parçalarla iyileştirildi. Isıtmalı, soğutmalı, masaj yapan, hatta öne doğru düz yatabilen veya arkaya dik olarak katlanabilen kapitone deri koltuklar da mevcuttur. Her F-150, 12,0 inç dijital gösterge paneli ve 12,0 inç dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemiyle tamamen dijital hale geliyor. Sürüş sistemleriyle birlikte ses, klima kontrolü ve çekme kontrolleri için gerçek düğmeler ve düğmeler korunur.

2024 Ford F-150 aktarma organı, çekme ve süspansiyon özellikleri

Temel modeller artık yaklaşık 325 hp ve 400 lb-ft tork değerinde olması beklenen 2,7 litrelik turbo-6 ile çalıştırılıyor. Yedekte bol miktarda güce sahip, pürüzsüz ve güçlü bir motordu. Saygıdeğer 5.0 litrelik V-8, 400 hp ve 410 lb-ft torkla geri dönüyor, 3.5 litrelik çift turbolu V-6 da 400 hp ve 500 lb-ft torkla geri dönüyor, ancak 3.5 litrelik ikiz turbo V-6 hibrit aktarma organları yeniden manşetlere çıkıyor. 2021 yılında premium bir teklif olarak tanıtılan Ford, hibrit ve hibrit olmayan çift turbolu V-6 güç aktarma organlarının XLT ve üzeri modellerde aynı maliyete sahip olmasını sağlamak için 2024 fiyatını düşürdü. Hibrit 430 hp ve 570 lb-ft tork değerindedir.

Raptors, 450 hp ve 510 lb-ft tork değerlerine sahip 3,5 litrelik V-6 ile giriş yapıyor. Raptor R’nin 5,2 litrelik süperşarjlı V-8’i, geçen yıl sahip olduğu 700 hp’den ve 640 lb-ft torktan daha fazla güce sahip olacak, ancak Ford, Ram’dan daha fazla olması dışında ne kadar fazla olduğunu söylemiyor. TRX’in 702 hp’si.

Her F-150’de 10 vitesli otomatik şanzıman bulunur ve arkadan çekiş standarttır, dört tekerlekten çekiş ise 2 vitesli transfer kutusuyla mevcuttur. Bazı konfigürasyonlarda arka kilitli diferansiyel bulunur ve ön Torsen sınırlı kaymalı diferansiyel de opsiyonel olarak sunulabilir.

Yakıt ekonomisi derecelendirmeleri yayınlanmadı, ancak çoğu kamyonun toplam ortalama 19 ila 21 mpg olmasıyla rakamların çoğunlukla geçen yıldan devam etmesini bekliyoruz.

Maksimum taşıma kapasitesi değerleri 2.455 pound olarak kontrol ediliyor ve Ford, doğru konfigürasyonda F-150’nin 13.500 pound’a kadar çekebileceğini söylüyor.

Ford, F-150 sipariş sürecini ve konfigürasyonları oluşturmayı basitleştirdi. Bunu yaparken, daha büyük 36 galonluk yakıt depoları (bunları barındıracak kadar büyük/uzun kamyonlarda) ve Sınıf IV römork bağlantısı da dahil olmak üzere daha önce isteğe bağlı donanım standardı haline getirildi. Elektrikli F-150 Aydınlatma’dakinin aksine, acil durum zinciri bağlantıları hala tamponun altında yer alıyor ve bu da onlara ulaşmayı zorlaştırıyor.

F-150’lerin çoğu, yük ve çekme sayıları adına arka yaprak yay paketlerini çalıştırmaya devam ediyor, ancak Raptors, uzak rezervuarlara sahip Fox Live Valve şoklarına sahip beş bağlantılı bir arka süspansiyon sistemine sahiptir. Yeni mevcut şoklar, daha iyi vücut kontrolü için hem aktif geri tepme hem de sıkıştırma özelliğine sahiptir. Basit bir ifadeyle, çölde patlarken veya kum tepelerinin üzerinden atlarken darbelere dayanacak şekilde tasarlanmış bir süspansiyondur. Tüm F-150’ler, off-road süspansiyonları ve lastikleri sayesinde en konforluları Tremors ve Raptors olmak üzere keyifli bir sürüş sunmaya devam etmelidir. 

2024 Ford F-150 kabinleri ve yatakları

Her F-150 konforlu ve kullanışlıdır ancak mürettebat kabinli, kısa yataklı konfigürasyon en popüler olanıdır. Yatakların tümünde, 2×6’ların içeri girip bölücüler oluşturmasına olanak tanıyan girintiler bulunur. Her yerde bağlamalar var; sürgülü raylar, bölücüler, ışıklar ve daha fazlası isteğe bağlı olarak sunulabilir. 2024 için yeni olan, yatağın sağ tarafında bir depolama bölmesidir ve yatakta yerleşik jeneratörleri ve çıkışları olmayan kamyonlarda, sürücü tarafındaki yatak duvarında ikinci bir bölme bulunur.

Lariat ve Tremor modellerinde bagaj kapağı içinde sallanan bir kapı bulunan yeni çift hareketli bagaj kapağı isteğe bağlı olarak sunulabilirken King Ranch, Platinum ve Platinum Plus kamyonlarda standarttır. Konumunu korumak ve römorkla teması önlemek için mandallarla 30, 70 veya 100 derece aralıklarla açılabilir. Bu, yatağın üzerindeki 2 metrelik erişimi ortadan kaldırır ve bir tavan örtüsüyle yatağı esasen devasa bir bagaja dönüştürür. Pro Access Bagaj Kapağı olarak adlandırılan yeni bagaj kapağı türünün ilk örneği olmasa da Ram’ın bölünmüş bagaj kapağından daha iyi uygulanmış durumda. Ayrıca, GM’nin bir römorka bağlandığında tamamen aşağıya indirilemeyen çok işlevli bagaj kapağının dezavantajlarını da ortadan kaldırıyor.

Uzatılmış kabin modelleri insanları arka koltuğa sığdırır, ancak mürettebat kabini modelleri yol gezileri için de uygundur. Hiç kimse F-150 mürettebat kabini modelinin arka kısmındaki alandan şikayet etmeyecektir. Arka koltuğun tabanı, arkadaki yükler için düz bir zemin sağlayacak şekilde katlanabilir ve arka koltuğun tabanının altına açılan bir kargo konteyneri de tercih edilebilir. Ford, düz ön koltukların kullanılabilirliğini Lariat ve üzeri donanım seviyelerine kadar genişletti; bu da hokey antrenmanlarında kestirmeyi daha fazla araç sahibi için bir seçenek haline getirecek.

Geçmişte F-150 iyi çarpışma testi sonuçları elde etmişti ve bunun 2024 için de değişmesini beklemiyoruz. Otomatik acil frenleme, aktif şerit kontrolü ve kör nokta monitörleri standarttır. Abonelik gerektiren Ford’un BlueCruise 1.2 eller serbest sürücü destek donanımı da dahil olmak üzere düzinelerce başka güvenlik özelliği de mevcut.

2024 Ford F-150’nin fiyatı ne kadar?

F-150’nin maliyeti 1.995 dolarlık zorunlu varış ücreti dahil 38.565 dolardır, ancak bu çoğu tüketicinin satın almayacağı bir iş kamyonudur. Buna filo özeli deyin.

Opsiyonel bir XLT’nin fiyatı muhtemelen 60.000 dolar civarında olacak, deri kaplı Platinum Plus modelleri ise 90.000 dolar civarında olacak. Değerleri ve bu donanımların sunduğu seçenekler nedeniyle orta sınıf XLT ve Lariat modellerine her zaman enayi olduk.

F-150 besin zincirinin tepesinde Raptor R 111.550 dolarla yer alıyor. Benzin içecek, üzerine tırmanacak, her şeyin içinden geçecek ve tüm bunları yaparken son derece rahat olacak. 

2024 Ford F-150 nerede üretildi?

ABD Özellikle Dearborn, Michigan veya Kansas City, Missouri’de.

  • 2024 Honda Prologue, Kia EV9 bu haftanın yeni otomobil haberlerinde zirvede
    En çok beklenen aile dostu elektrikli crossover SUV’lardan ikisi bu hafta, 2024 Kia ​​EV9’un açıklanan taban fiyatı ve markanın ilk elektrikli crossover’ı olan 2024 Honda Prologue’a ilk güzel bakışla haber oldu. Yeni 2024 Nissan Z Nismo ile de piste çıktık.  İşte bu hafta The Car Connection’da bizi harekete geçiren şey buydu.  Yorumlar 2024 Honda Prologue… Daha fazlasını oku: 2024 Honda Prologue, Kia EV9 bu haftanın yeni otomobil haberlerinde zirvede
  • Hyundai, daha fazla motor yangını riski nedeniyle 1,6 milyon aracı bir kez daha geri çağırıyor
    NHTSA’nın bu hafta yaptığı açıklamaya göre Hyundai, motor yangınına yol açabilecek elektrik kısa devresinden dolayı ABD’deki 1.642.551 aracı geri çağıracak. Etkilenen araçların sahiplerine acilen araçlarını diğer yapıların dışına ve uzağa park etmeleri tavsiye edildi.  Bu, çoğunlukla farklı nedenlerden ötürü, son üç yılda artan motor yangını riski nedeniyle en az altıncı geri çağırmaya işaret ediyor ve… Daha fazlasını oku: Hyundai, daha fazla motor yangını riski nedeniyle 1,6 milyon aracı bir kez daha geri çağırıyor
  • Kia, artan yangın riski nedeniyle 1,7 milyon eski aracı bir kez daha geri çağırıyor
    NHTSA’nın Pazartesi günü yaptığı açıklamaya göre Kia, motor bölmesinde artan yangın riski nedeniyle 1.730.192 aracı geri çağırıyor. Bu, hem Kia hem de ana şirket Hyundai için son üç yılda artan yangın riski nedeniyle en az altıncı geri çağırma oldu.  En son geri çağırmada, stabilite kontrol sisteminin hidrolik elektronik kontrol ünitesi, bilinmeyen nedenlerden dolayı zamanla kısa… Daha fazlasını oku: Kia, artan yangın riski nedeniyle 1,7 milyon eski aracı bir kez daha geri çağırıyor
  • 2024 Honda Prologue önizlemesi
    2024 Honda Prologue, beş kişiye kadar alana sahip iki sıralı elektrikli bir crossover SUV’dur. Honda CR-V’den daha büyük ve daha geniş olan Prologue, genel boyutlar açısından Honda’nın Passport’una daha yakın. Prologue’un rakipleri arasında Tesla Model Y, Volkswagen ID.4, Kia EV9 ve Nissan Ariya’nın yanı sıra GM’nin Ultium bataryasını ve tahrik platformunu paylaştığı Chevrolet Equinox yer… Daha fazlasını oku: 2024 Honda Prologue önizlemesi
  • 2024 Genesis G80
    Güçlü bir turbo-4 veya daha güçlü çift turbolu V-6, istekli ve yetenekli bir güç sağlar ve elektronik olarak kontrol edilen bağımsız süspansiyon, G80’i yola yönlendirir ve 8 puan kazanmasına yardımcı olur. Alman rakiplerinin performans kollarından yoksundur (ve Cadillac’ın Blackwing’i) ancak genel zarafeti ve gücü, sürücüleri dışarı çıkıp gitmeye teşvik ediyor.  Temel 2.5T, arkadan çekişli olarak… Daha fazlasını oku: 2024 Genesis G80
  • 2024 Kia ​​EV9 önizlemesi
    2024 Kia ​​EV9, Kia’yı lüks stratosfere taşıyan üç sıralı elektrikli crossover SUV’dur. Şimdilik tek gerçek rakipler, Mercedes-Benz EQS SUV ve Audi E-Tron’un yanı sıra Tesla Model X ve Rivian R1S gibi eski lüks modellerden oluşuyor. Yılın ikinci yarısında satışa çıkmadan bir süre önce onu kullanana kadar bilemeyiz. Ancak tasarımından büyülendik ve dönebilen ikinci sıra koltuklar… Daha fazlasını oku: 2024 Kia ​​EV9 önizlemesi
  • 2024’teki Yenilikler: Nissan
    Nissan kendini bir yol ayrımında buluyor. Diğer pek çok otomobil üreticisi gibi Japon markası da, popüler crossover SUV’lara yönelerek ve markanın giderek sıkılaşan araç emisyon standartlarına uyumunu zorlayan araçlardan uzaklaşarak elektrik çağına uygun ürün yelpazesini revize etti. 2024 model yılı, Nissan Titan tam boyutlu pikap kamyonunun son yılını işaret edecek, ancak Nissan, Nissan Z’nin Nismo… Daha fazlasını oku: 2024’teki Yenilikler: Nissan
  • 2024 Genesis GV60
    2024 Genesis GV60 nasıl bir araç? Neyle karşılaştırılır? Şimdi ikinci yılında Genesis GV60 parlamaya devam ediyor. Kia EV6 ve Hyundai Ioniq 5 ile paylaştığı elektrikli bir geçiş platformu üzerine inşa edilmiş olup diğer rakipleri arasında Tesla’nın Model Y ve Volvo’nun C40 ve XC40’ı bulunmaktadır. 2024 Genesis GV60 iyi bir araba mı? Doğru sürücü için iyi… Daha fazlasını oku: 2024 Genesis GV60
  • VIN (Araç Kimlik Numarası) nedir?
    26 Eylül 2023 VIN kısaltması, 1981 model yılından bu yana üretilen veya ithal edilen her araç için benzersiz bir 17 haneli alfa ve sayısal karakter dizisi olan araç kimlik numarası anlamına gelir. ABD Ulaştırma Bakanlığı, araç tescillerini, geri çağırmaları, garanti taleplerini, hırsızlıkları ve sigorta kapsamını takip etmek için her otomobil üreticisinin montaj hattından çıkan veya… Daha fazlasını oku: VIN (Araç Kimlik Numarası) nedir?
  • 2024 Genesis GV70
    Genesis GV70, markanın konfor, performans ve değer odaklı özelliklerden oluşan en iyi özelliklerinin mükemmel bir örneğidir. Ancak küçük lüks crossover’ın BMW X3, Lincoln Nautilus ve Acura RDX gibi zorlu rakipleri var. 10 üzerinden 7,2 TCC Derecelendirmesi ile lüks bir crossover için iyi bir seçimdir. (  Arabaları nasıl derecelendirdiğimiz hakkında daha fazlasını okuyun .) Şu anda… Daha fazlasını oku: 2024 Genesis GV70
  • 2024 Nissan Z
    Canlı ve güçlü 2024 Nissan Z, çift turbolu güç aktarma organı için iki puan ve yol tutuşu için bir puan olmak üzere burada 8 puan aldı. Hayır. Tam bir arkadan çekişli spor araba. Performance ve Nismo modellerinde yol tutuşuna yardımcı olmak için mekanik sınırlı kaymalı diferansiyel bulunur ve Nismo’nun Rays’in 19 inçlik hafif tekerlekleri, Z… Daha fazlasını oku: 2024 Nissan Z

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

SON DAKİKA HABERLERİ

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.