DOLAR 28,9111 0.03%
EURO 31,2895 -0.56%
ALTIN 1.905,94-0,93
BITCOIN 11997775,03%
İstanbul

HAFİF YAĞMUR

02:00

YATSI'YA KALAN SÜRE

2024 GMC Acadia önizlemesi

2024 GMC Acadia önizlemesi

ABONE OL
Eylül 19, 2023 07:15
2024 GMC Acadia önizlemesi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

2024 GMC Acadia üç sıralı crossover SUV’un bu ön izlemesi, Ocak 2024’teki satış tarihine yaklaşan sürüş izlenimleriyle güncellenecek. 

Yeniden tasarlanan 2024 Acadia, GMC’nin üç sıralı crossover SUV’sine ilgili Chevrolet Traverse’den farklı olarak yeni bir görünüm getiriyor. Kamyon tabanlı GMC Yukon’dan daha küçük, ancak Ford Explorer ve Jeep Grand Cherokee L’den Honda Pilot ve Toyota Grand Highlander’a kadar uzanan rakiplerinden daha büyük.

Bu yılın sonlarına doğru kullanana kadar bilemeyiz, ancak ilk izlenim umut verici. Daha uzun, daha büyük, daha geniş, daha yüksek ve daha fazla standart özelliklerle dolu olan 2024 Acadia, Traverse’den sıyrılmak ve GMC ailesine uyum sağlamak için daha kamyon benzeri bir varlığı benimsiyor, ancak V-6 yerine daha hafif bir araç tercih ediliyor. daha güçlü ve verimli turbo-4. Tüm bunların, mevcut 2023 modelinin 10 üzerinden 5,8 olan TCC Derecelendirmesine göre iyileşme göstermesi bekleniyor. ( Arabaları nasıl derecelendirdiğimiz hakkında daha fazlasını okuyun .)

Daha büyük, daha uzun, daha geniş ayak izinden, Acadia’da bir ilk olan üçüncü sıra koltuk başlıklarına kadar çoğu şey üçüncü nesil Acadia için yeni.

Acadia, selefinin belirsiz gölgesinden büyük bir adım atıyor ve onu GMC yapan şeyin ne olduğunu ve Traverse’i Chevy yapan şeyin ne olduğunu görsel olarak belirliyor. Geniş oluklu bir ızgarayı çevreleyen C-kelepçe farları ve merkezden aşağı doğru çıkıntı yapan bir kaputu ile 2024 Acadia, GMC Canyon ve Sierra kamyonetlerinin tasarım öğelerini kucaklıyor. Sütun kapakları bu yıl arkaya doğru hareket ederek daha geniş bir arka cam açıklığı sağlıyor ve bu da daha yüksek bir yükseklik ve daha alçak bir kemer çizgisiyle birleşiyor. Aynı zamanda 10,6 inç daha uzar, 3,2 inç daha uzun olur, daha geniş yayılır ve 8,4 inç daha uzun bir dingil mesafesi üzerinde hareket eder, böylece üst Denali kaplamasında mevcut 22 inç alaşım jantlar daha iyi sergilenir.

Önizlemesini yaptığımız AT4 ve Denali donanımları kendilerini dıştan farklılaştırıyor. AT4, külbütör panellerinde ve yuvarlatılmış tekerlek kemerlerinde siyah kauçuk spora sahiptir ve parlak siyah kaplama vurgularına sahiptir; Denali ise daha şık gövde renginde süslemeler ve külbütörlerde, serada ve ızgarada krom benzeri vurguları tercih eder. AT4, Goodyear Wrangler 265/65R arazi tipi lastiklerle sarılmış 18 inç siyah tekerlekler üzerinde hareket ediyor ve ikiz kırmızı çeki kancaları, alt ızgarayı çelik koruma plakasının üzerine çiviliyor. Tekerlek açıklıkları diğer modellere göre daha geniştir ve diğer GMC kamyonlarda olduğu gibi tekerlek davlumbazının üst kısmında kalıplama ışıkları bulunur. Denali’den yarım inç daha yüksek ve Elevation modellerinden tam bir inç daha uzun olan 7,8 inçlik yerden yüksekliği vardır. GMC, farklılıkların off-road için artan yaklaşma açısı anlamına geldiğini ancak tüm özelliklerin Ocak 2024 satış tarihine bir süre yaklaşana kadar kesinleşmeyeceğini söylüyor. Arka tarafta, yeni Acadias daha geniş bir bagaj kapağına, eğimli ön camın üzerinde kaput görevi gören entegre bir arka tavan spoylerine ve arka lambaların arasında Mors alfabesini gösteren bir ışık çubuğuna ev sahipliği yapıyor. Aşağıda, her Acadia’nın dörtlü egzoz uçlarını esnettiği, hepsinin işlevsel olduğu söylendi.

Değişiklikler içeride daha belirgin hale geliyor. Dikey olarak yönlendirilmiş standart yeni 15,0 inçlik dokunmatik ekran, gösterge tablosunu ortalar ve C şeklinde havalandırma delikleri ile çevrilidir. Ekranın alt orta kısmındaki ses kadranı ile Ford’un ekran kurulumuna benziyor; kendisi de Tesla taklidi gibi geliyor, ancak alt kısımdaki iklim ayarlarına geçiş, Acadia’ya GMC kamyonunun verdiği hissi veriyor. Mevcut deri ve çapraz dikişlerle süslenmiş ön panelin kaputu aniden dokunmatik ekranda bitiyor ve Frank Lloyd Wright’ın tavanı gibi yolcu tarafına iniyor. GMC, Acadia’nın markanın yeni iç tasarım dilini sergilediğini söylüyor. Ahşap kaplama, panoramik sunroof, krom detaylar ve diğer lüks dokunuşlar Denali kalitesini tanımlar.

Vites değiştirici, konsoldan standart 11,0 inçlik dijital gösterge kümesiyle desteklenen direksiyon kolonuna geri dönüyor ve Google’ın yerleşik işletim sistemi, özelleştirilebilir ekranlar için tüm uygulamaları çalıştırıyor. Vites kolunun sütuna kaydırılması katmanlı konsolda depolama alanı açar ve kol dayama konsolu kamyon benzeri bir derinliğe sahiptir.

Daha geniş kabine geri dönersek, ikinci sıra, üç kişilik bir sıra veya oturma kapasitesini yediye düşüren iki kaptan koltuğuyla donatılabiliyor. Koltuk arkalığının üst kısmındaki mandal, daha küçük, daha bunaltıcı eller için bile çekebilecek kadar kolaydır ve öne bakan çocuk koltuğunu çıkarmaya gerek kalmadan koltuğu öne doğru yatırır ve kaydırır. Üçüncü sıraya geçmek, kaptan koltuğu yerindeyken koridordan aşağı yürüyerek veya sandalyeyi ileri doğru hareket ettirerek kolaydır.

Üçüncü sıradaki 60/40 bölünmüş bank daha yüksekte oturuyor, bu nedenle dizler daha yükseğe çıkıyor, ancak iki yetişkine veya toplamda altı yetişkine sığacak kadar bol miktarda baş ve bacak mesafesi var. GMC kesin ölçüleri açıklamadı ancak ikinci sıranın arkasında geçen yılın modeline göre %36 daha fazla alan ve üçüncü sıranın arkasında neredeyse %80 daha fazla kargo odası bulunduğunu söyledi. Bu altı yetişkinin tümü, havaalanı servisleri için bir el bagajını saklayabilir ve katmanlı bir kargo zemini, hareket halindeyken meşgul ailenin bir acil durum kitini veya pis kokulu çocuk spor kıyafetleri için bir çöp tepsisini yerleştirmesine yardımcı olur. Denali elektrikli katlanabilir üçüncü sıra koltuklara sahiptir.

2024 GMC Acadia’ya güç veren şey nedir?

2,0 litrelik turbo-4 ve 3,6 litrelik V-6 artık sunulmamaktadır. Bunun yerine, yeni 2,5 litrelik turbo-4, 328 hp ve 326 lb-ft tork üretiyor; bu, V-6’nın 310 hp ve 271 lb-ft’sine göre bir gelişme. Bu, çekme derecesini 4.000 pound’dan 5.000 pound’a yükseltir ve dört tekerlekten çekişli 2023 Acadia V-6’nın 21 mpg’lik birleşik derecesini iyileştirmelidir.

9 vitesli otomatik de bu yıl 8 vitesli otomatik şanzımana aşamalı olarak kaldırıldı ve standart olduğu AT4 hariç tüm modeller dört tekerlekten çekiş sistemiyle alınabiliyor. Bu model, seyir sırasında yakıt tasarrufu sağlamak için anında ayrılabilen elektronik çift kavramalı arka aksa sahiptir veya arazi modunda 70/30 ön-arka tork önyargısını daha da büyük bir değer için 50/50’ye kadar hareket ettirir. çekiş. AT4’te hidrolik geri tepme kontrolüne sahip iki süspansiyon paketi sunulacak ancak GMC bundan daha fazlasını açıklamadı.

2024 GMC Acadia ne kadar güvenli?

Daha standart sürücü destek özellikleri ve daha gelişmiş mevcut özelliklerle güvenlik bir öncelik olmaya devam ediyor. Standart donanım, yaya ve bisikletli tespitli ön ve arka otomatik acil frenlemeyi, kör nokta monitörlerini, uyarlanabilir hız sabitleyiciyi, otomatik uzun farları ve arka koltuk hatırlatıcısını içerir. Seçenekler arasında bir dikiz aynası kamerası ve serideki Super Cruise yer alıyor; Eller serbest sürüş sistemi artık ABD ve Kanada’da 400.000 milden fazla haritalanmış eyaletler arası ve bölünmüş otoyolda kullanılabiliyor.

2024 GMC Acadia henüz IIHS veya NHTSA tarafından çarpışma testine tabi tutulmadı.

2024 GMC Acadia’nın fiyatı ne kadar?

Yeniden tasarlanan 2024 Acadia’nın geçen yılın 38.000 $’lık başlangıç ​​fiyatını 40.000 $’ın üzerine çıkarmasını, en üstteki Denali’nin ise 50.000 $ orta aralığına tırmanmasını bekliyoruz. Fiyatlandırma ve tüm özellikler listesi, 2024’ün başlarındaki satış tarihinden bir süre önce gelecektir.

Başlangıçta Elevation, Elevation Premium, AT4 ve Denali sınıflarında satılacak ve Elevation sınıfları mevcut SLE ve SLT modellerinin yerini alacak.

2024 GMC Acadia nerede üretiliyor?

Spring Hill, Tennessee’de.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

SON DAKİKA HABERLERİ

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.