Bu hafta orta boy kamyonetlerin model yılı değişikliklerini inceledik, Volkswagen GTI dahil bazı favorileri yeniden inceledik ve IIHS’ye göre minivanların arka koltuklarının neden olabileceği kadar güvenli olmadığını bildirdik.
Bizi harekete geçiren şey şu oldu.
2024 GMC Canyon çekici bir orta boy pikap olmasına rağmen çarpışma testi puanları iyileşmedi.
2024 Volkswagen Golf incelemesi
GTI ve Golf R hatchback’ler gazla çalıştırılır ve oldukça pratiktir. Kullanışlılıkları, rafine hissi ve sürüş zevki nedeniyle bunları 10 üzerinden 6,5 olarak derecelendiriyoruz.
2024 Genesis GV80, önemli ağırlığını tam olarak gizleyemeyen zarif tasarıma ve zarif ayrıntılara sahiptir.
2024 Nissan Frontier incelemesi
Hibrit veya turbo teknolojisinden yoksun olabilir ancak denenmiş ve onaylanmış Nissan Frontier sağlam bir orta boy pikap seçeneği olmaya devam ediyor.
Gelecek yıl üretimine son verilmesi planlanan tam boyutlu kamyonun güçlü V-8’i, orta halli iç mekanı ve tuhaf stili 10 üzerinden 5 puan alıyor.
Test sürüşü: 2024 Mazda CX-90 3 sıralı SUV, markanın hedeflerini büyütüyor
2024 Mazda CX-90, bazı başarılar ve bazı başarısızlıklarla markayı Volvo ve Lincoln bölgesine kadar genişletiyor.
Hyundai’nin lüks markası, çoğu modelde en az 1.000 dolarlık bir fiyat artışı ve standart bir Wi-Fi erişim noktası sunmayı sürdürüyor ancak 2025 için büyük şeyler olacak.
Minivanlar arka koltuktaki yolcuları yeterince korumuyor: IIHS
IIHS’ye göre Chrysler Pacifica, Kia Carnival, Toyota Sienna ve Honda Odyssey arka yolcu güvenliğine yönelik çarpışma testi standartlarını karşılayamadı.