DOLAR 33,0720 0.01%
EURO 36,2019 -0.03%
ALTIN 2.612,42-0,05
BITCOIN 2109376-0,33%
İstanbul
34°

AÇIK

20:42

AKŞAM'A KALAN SÜRE

2024 Honda Prologue önizlemesi

2024 Honda Prologue önizlemesi

ABONE OL
Ekim 1, 2023 08:13
2024 Honda Prologue önizlemesi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

2024 Honda Prologue, beş kişiye kadar alana sahip iki sıralı elektrikli bir crossover SUV’dur. Honda CR-V’den daha büyük ve daha geniş olan Prologue, genel boyutlar açısından Honda’nın Passport’una daha yakın. Prologue’un rakipleri arasında Tesla Model Y, Volkswagen ID.4, Kia EV9 ve Nissan Ariya’nın yanı sıra GM’nin Ultium bataryasını ve tahrik platformunu paylaştığı Chevrolet Equinox yer alıyor. 

Sadece Prologue’da oturduk, koltuklarını katladık ve bagajını, bölmelerini ve akıllıca tasarlandığını görecek kadar süslemelerini inceledik. Aracı kullanmaya başlamamız ve hatta ekran arayüzünü denememiz aylar alacak; ancak 2024’ün ilk yarısında bayilere ulaşmasından önce bir güncellemeye güvenebiliriz. (Arabaları nasıl derecelendirdiğimiz hakkında daha fazla bilgi edinin . )

Her şey. Honda Prologue tamamen yeni bir araç ve Honda’nın ilk elektrikli SUV’u. Honda, bunu tamamen elektrikli bir araç isteyen CR-V’li aileler için bir sonraki adım olarak görüyor ve aynı zamanda sınırlı sayıda bulunabilen Clarity Electric’in 2020’de durdurulmasının ardından Honda’nın EV tekliflerine de devam ediyor. 

Prologue, GM ile birlikte geliştirildi ve GM’nin Ultium pil sistemi ve tahrik araç seti üzerine inşa edildi. Bu, diğer yeni GM EV’ler gibi LG tarafından üretilen aynı Ultium geniş format pillerle çalıştırıldığı ve aynı zamanda GM’nin yeni nesil kalıcı mıknatıslı elektrik motorlarını kullandığı anlamına geliyor. 

Honda, platformun kısıtlamalarından başlayarak, GM’nin etkisi olmadan, bunun üzerindeki her şeyi (tüm “silindir şapkasını”) tasarladı. Ve Honda stilinde o kadar yumuşak bir yol izledi ki aradaki bağlantıyı görmeniz pek mümkün değil. Honda, Prologue’un tasarımını “neo-dayanıklı” olarak adlandırıyor ve karartılmış ayrıntılarla yeterli SUV kredisi sağlıyor ancak burada göze çarpan bir yerden yükseklik veya hatta bir arazi modu beklemeyin. 

Stil açısından Prologue, markanın bundan sonra ABD’ye gidecek EV’leri için daha çok belirleyici bir açıklama niteliğinde. LED farlar, farlar ve dönüş sinyalleri ile çevrelenen pürüzsüz ızgarasız görünümüyle günümüzün CR-V ve Accord’una göre ön taraftaki farkı etkili bir şekilde böler. Profil, bazı açılardan vagon benzeri görünüyor; LED’lerin, Avrupa Honda E’de ve Honda’nın yerleşik Çin pazarında kullanılanlarla eşleşen bir yazıyla yazılan Honda adını içeren yatay bir şeridin parçası olarak yüksek ayarlandığı arka kısım da dahil. EV’ler. Üst düzey Elite görünümündeki büyük 21 inç jantlar da aracın varlığını ortaya koymaya yardımcı oluyor. 

2024 Prologue, EX, Touring ve Elite seviyelerinde sunulacak; EX ve Touring modelleri tek motorlu önden çekişli veya çift motorlu dört tekerlekten çekişli olarak sunulacak; en üst düzey Elite yalnızca AWD ile sunulmaktadır. Çift motorlu AWD formunda Prologue’un tahrik sistemi 288 hp ve 333 lb-ft olacaktır. Temel modellerde ön tekerleklerde bir motor bulunacak ve çıkış gücü henüz açıklanmadı. Honda ayrıca Prologue için henüz bir boş ağırlığa sahip değil ve henüz hızlanma ve performans rakamlarını açıklamadı, ancak bağlam açısından Honda, performanstan çok genişlik, konfor, verimlilik ve menzile öncelik verdiğini söyledi. 

Prologue yaklaşık 192 inç uzunluğunda ve yaklaşık 78 inç genişliğindedir; bu da Honda’nın benzinle çalışan Passport’u veya Jeep Grand Cherokee ile hemen hemen aynıdır. Ancak 65 inç yüksekliğinde ve yaklaşık 122 inçlik uzun bir dingil mesafesi ve 85 kWh’lik büyük bir akü paketi üzerine inşa edilen kabin çok farklı oranlara sahip. Prologue’un ön ve arka sıraları arasında çok sayıda bacak mesafesi var, ancak baş mesafesi arka koltuk konumlarında biraz daha yüksek (iki konumlu yaslanma seçenekleri sunuyor). Yerleşim, kolay yük yükseklikleri ve kargo alanını 25,2 fit küpten 57,7 fit küp’e çıkarmak için çoğunlukla düz bir şekilde katlanan arka koltuk arkalıkları ile kargo çok yönlülüğünden en iyi şekilde yararlanmaya yardımcı oluyor. Arka zeminin altında ilave 5,0 metreküplük bir alan daha var, ancak arka kısım yok. 

Honda Prologue, 155 kW’ta hızlı şarj (CCS bağlantı noktasıyla) mümkün olacak. Honda, bunun sadece 10 dakikada 65 mil menzili geri kazanmak veya 35 dakikada %20-80 hıza ulaşmak için iyi olduğunu söylüyor.

Arayüzü çoğunlukla Honda ailesinin bir üyesi olarak sunuluyor ve burada burada tuhaf bir GM şalt sistemi parçası var; özellikle de sütun değiştirici. Direksiyon simidinin solunda birden fazla fren-yenileme moduna bağlanan bir yenileme kanatçığı var ve Spor, Normal ve Econ sürüş modlarının tamamı Honda’nın mevcut hibritlerinden çok da uzak olmayan bir arayüz sağlıyor.

Orta konsol, geniş, uzun bir orta konsol ve 32 onsluk Nalgene şişelerini veya küçük kahve fincanlarını tutabilen iki büyük bardak tutucuyla geleneksel SUV düzenini takip ediyor. Kablosuz bir şarj pedi var, önde iki adet 45 watt’lık USB-C bağlantı noktası ve arkada iki adet daha artı 110 volt AC soket var. Arka koltukta oturanlar iklim kontrollü havalandırma deliklerine sahip ancak kontrollere sahip değiller.  

Top Elite modelleri yükseltilmiş döşemelere ek olarak Bose üstün ses kalitesine sahip olurken, Touring ve Elite panoramik açılır tavana sahip olacak. Base EX, ısıtmalı ön koltuklar, elektrikli sürücü koltuğu, çift bölgeli klima kontrolü ve 19 inç tekerleklerle birlikte gelir. Elite, delikli deri döşeme, vurgulu dikişler, ısıtmalı direksiyon simidi ve havalandırmalı ön koltuklar ekler. 

Honda ayrıca, Prologue’un 11,3 inç dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi için Google Yerleşik kullanımını EV versiyonuyla artırıyor. Apple CarPlay ve Android Auto uyumluluğuna ek olarak sistemin rota planlama özellikleri, sürücülerin rota boyunca şarj ara noktalarını planlamasına ve varışta maksimum şarj oranı için pil takımının önceden hazırlanmasına yardımcı olacak. Aynı zamanda tam ekran Google Haritalar görünümüne de olanak tanıyor ve eğer yapılandırılabilir gösterge kümesi bunu yapmıyorsa, en üst düzey Elite sürümlerinde ek bir baş üstü ekranı da bulunuyor. 

Honda Prologue güvenlik ve sürücü destek teknolojisi

Prologue ön ve arka otomatik acil frenleme, aktif şerit kontrolü, direksiyon destekli kör nokta monitörleri, uyarlanabilir hız sabitleyici, arka yaya uyarısı, çapraz trafik frenlemesi ve daha fazlasıyla birlikte gelir. Öncelikle bir Kuzey Amerika aracı olarak tasarlanmış ve üretilmiştir ve Honda, IIHS ve NHTSA’dan ABD’deki en iyi çarpışma testi sonuçlarını hedeflemektedir. 

2024 Honda Prologue’un fiyatı ne kadar?

Honda, 2024 Prologue için henüz ayrıntılı fiyatlandırma yapmadı, ancak önden çekişli formdaki temel EX’in 40.000 doların üzerinde bir aralıktan başlayacağını söylüyor. Prologue’un Acura ZDX kuzeni ile örtüşmesini beklemeyin, bu nedenle tam yüklü bir Elite’in 50 bin doların üzerinde bir aralığa inmesini bekleyin. Ayrıntılı fiyatlandırma 2023’ün sonlarında gelebilir. 

Bu arada Honda, Prologue müşterilerine sunmayı planladığı bazı şarj avantajlarının ayrıntılarını açıkladı. 11,5 kW’lık ev şarj istasyonu artı 100 ABD Doları şarj kredisi ve 500 ABD Doları kurulum teşviki, 7,6 kW’lık mobil şarj cihazı artı 300 ABD Doları şarj kredisi ve 250 ABD Doları kurulum teşviki veya 750 ABD Doları şarj kredisi arasından seçim yapabilecekler. Ayrıca Honda Ev Elektrifikasyonu adı verilen bir hizmet aracılığıyla müşterilerin kurulumcu bulmalarına yardımcı olmayı da planlıyor.

2024 Honda Prologue nerede yapıldı?

Honda henüz Prologue’un nerede monte edileceğini resmi olarak açıklamadı, ancak muhtemelen önümüzdeki yılın başlarında GM’nin Ramos Arizpe, Meksika’daki fabrikasında üretilecek. Fiyatlandırma, montaj noktası ve pil tedarikine bağlı olarak, Prologue’un tüm serisinin potansiyel olarak 7.500 $’a kadar federal EV vergi kredisine hak kazanması muhtemeldir; bu da potansiyel olarak birçok hane için etkili başlangıç ​​​​fiyatını 40.000 $ aralığına düşürecektir. 

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP

SON DAKİKA HABERLERİ

300x250r
300x250r

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.