2024 Frontier, 1,5 ila 1,8 metrelik yatak seçenekleriyle, uzatılmış kabin ve mürettebat kabini konfigürasyonlarında sunulan orta boy bir pikaptır. Ford Ranger, Chevrolet Colorado ve Toyota Tacoma’ya karşı alışveriş yapın.
Genel olarak iyi bir seçim olan 2024 Frontier, rakiplerinin daha yeni tasarımlarına makul fiyat ve geniş bir ürün yelpazesiyle karşılık veriyor. Lüks sınıf V-6 ve iyi teknoloji hikayesi sayesinde bizim ölçeğimizde 5,2’dir.( Arabaları nasıl derecelendirdiğimiz hakkında daha fazlasını okuyun .)
Orta seviye SV için yeni Hardbody görünüm paketi, 17 inç alaşım jantlar, grafikler ve 1980’lerin sonundaki klasiği anımsatan bir başlık çubuğu ekliyor. Çoğunlukla otomobil üreticisinin aksesuar kataloğunda bir gezinti yapmak yeterli ama yine de işe yarıyor. Biraz eğlendiği için Nissan’a teşekkür ederiz.
Aksi takdirde seriye yeni bir SL donanım seviyesi katılıyor, ancak gerçekte bu sadece geçen yılın yeni bir isimle SV Premium paketi. SV artık geçen yılın 17’leri yerine 16 inçlik tekerleklerle standart olarak geliyor; o kadar şık görünmeyebilirler, ancak bu ekstra yan duvar off-road tutkunları için hoş bir eklentidir.
Frontier, genişletilmiş kabin (Nissan dilinde King Cab) ve mürettebat kabini konfigürasyonlarında sunulmaktadır. Hepsi, uyumlu renk tamponlarla, kalkık burunlu bir ön ucu paylaşıyor. S versiyonlarında çelik jantlar bulunurken bazılarında alaşım jantlar bulunur. Uzatılmış kabinde 6 metrelik yatak bulunurken, mürettebat kabiniyle en sık eşleştirilecek 5 metrelik yatağı arayın. Uzun yatak, orta seviye SV mürettebat kabininde isteğe bağlıdır.
3,8 litrelik V-6, yumuşak vites değiştiren 9 vitesli otomatik şanzıman aracılığıyla 310 hp gücü tekerleklere aktarıyor. Dört tekerlekten çekişli versiyonlar basit bir yarı zamanlı sisteme sahiptir, ancak Pro-4X sınıfı kilitli bir arka diferansiyel, Bilstein amortisörler ve hafifçe yükseltilmiş sürüş yüksekliği ekler. Bunu TRD Pro değil, Tacoma TRD Off-Road’un Nissan versiyonu olarak düşünün.
V-6, konfigürasyona bağlı olarak iyi bir hızlanma ve 6.640 pound’a kadar çekme yeteneği sağlar. (Dört tekerlekten çekişli modellerin arkadan çekişli kamyonlardan biraz daha düşük derecelendirildiğini unutmayın.)
Konforlu, iyi kontrol edilen bir sürüş Frontier’ın başka bir varlığıdır. Peluş değil ama özellikle meşgul de değil.
Yakıt ekonomisi toplam 19 ila 21 mpg arasında değişmektedir.
Frontier’ın kabini, ikincil kontroller için çoğu rakipten daha fazla düğme ve düğme içeren basit ve kullanışlı bir tasarıma sahiptir. Standart 8,0 inç dokunmatik ekran, Pro-X ve Pro-4X sürümlerinde 9,0 inç’e kadar büyür. Apple CarPlay ve Android Auto ürün yelpazesinde standarttır. Rahat ön koltuklar, orta boy kamyonlarda olduğu gibi dik, nispeten sıkı bir arka koltuk sırası ile eşleştirilir.
Tüm Frontiers’ta temel çarpışma önleme teknolojisi bulunur. Yaygın olarak bulunabilen ve ucuz bir paket, şeritten ayrılma uyarıları, uyarlanabilir hız sabitleyici, arka park sensörleri ve arka çapraz trafik uyarılarını içerir.
Temel Frontier S genişletilmiş kabininin başlangıç fiyatı 31.105 dolardır. Dört tekerlekten çekişli orta seviye SV mürettebat kabinine geçin ve Nissan 38.205 dolar isteyecek. Isıtmalı ön koltuklar, yatak döşemesi, römork bağlantısı ve uyarlanabilir hız sabitleyici içeren paketlerle bile Frontier yaklaşık 41.000 dolar harcıyor ve bu da benzer donanıma sahip rakipleri geride bırakıyor.
Smyrna, Tennessee’de.